۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۵۰

تورنمنت ریاست جمهوری قزاقستان؛

شاگردان قنبرپور نایب قهرمان شدند

شاگردان قنبرپور نایب قهرمان شدند

تیم فوتبال زیر 16 سال (نوجوانان) ایران با شکست برابر تیم جوانان قزاقستان به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ریاست جمهوری قزاقستان دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابتهای فوتبال ریاست جمهوری قزاقستان عصر امروز دوشنبه برگزار شد که طی آن تیم زیر 16 سال (نوجوانان) ایران با یک گل برابر جوانان قزاقستان - میزبان مسابقات - تن به شکست داد و به عنوان نایب قهرمانی این جام دست یافت. خیرات ماکسیمکوتوف در دقیقه 82 تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

در دیدار رده‌بندی، تیم لیتوانی با نتیجه 2 بر یک آذربایجان را شکست داد و به مقام سوم دست یافت. گرجستان با 6 گل قرقیزستان را مغلوب کرد و عنوان پنجم را بدست آورد. تیم بوتافوگو برزیل هم با نتیجه 4 بر 2 تیم جوانان چین را شکست داد و به عنوان هفتمی رسید.

در دوره گذشته این رقابتها که در آلماتی برگزار شد، تیم فوتبال زیر 16 سال با هدایت علی دوستی‌مهر در فینال مجارستان را سه بر یک شکست داد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

شاگردان مصطفی قنبرپور خود را برای حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می‌کند. تیم زیر 16 سال ایران در گروه E آن مسابقات با تیم‌های امارات، پاکستان و سریلانکا همگروه است.

 

کد خبر 2054170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha